søndag den 22. august 2010

Hvad skal der til for at få bygget en liste


Ja det er lidt tid siden jeg har skrevet et indlæg sidst men, jeg mener også at det drejer sig om at have noget på hjertet, jeg har til gengæld brugt tiden på at finde værktøjer og boger til at lære at få mit system til at virke mere professionelt, der er rigtig mange muligheder på nettet og jeg vil sige at det er ikke alle der er lige heldige, men det gælder i højeste grad om at blive ved med at lære.

Jeg er til gengæld faldet over en masse gode tekniker, har lært en masse om hvor vigtigt det er at få sat sin autoresponder op så den ikke bare bliver glemt og smidt til spam når folk modtager en mail fra dig

Jeg er også kommet frem til at mange af de link man kan samle op faktisk ikke virker, medmindre at du linker til en god side og at dem du sender dit link til også har interesse i den for forretning du har og tilbyde

En af de ting jeg har opdaget det er at mange af de værktøjer der bliver solgt på nettet er næsten værdiløse med mindre at du har nogle at sælge dem til. Så er mit næste spørgsmål er det i det hele taget en god ide at bygge sin forretning på at sælge noget der er værdiløst, det mener jeg ikke.

Så har jeg opdaget her er utrolig mange sider hvor man kan bytte sin trafik gratis bare man bruger noget tid på at surfe rundt, det gode her er at dem der surfer de sider som du gør leder efter det samme som dig. Og det kan være en fordel men mange der kigger på dine produkter bruger dem selv i forvejen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar