tirsdag den 11. maj 2010

At Fumle rundt på nettet for at skab sig en indkomst

Jeg har lært fra den respons jeg har fået på min blog at det er vigtigt at få lavet en video på sin blog
Men har stadig ikke fået lavet en jeg vil udgive det må ske i næste uge men jeg er da faldet over endnu en god måde der måske kan hjælpe med at få skabt et netværk af folk som også har lyst til at skabe succes online jeg ved ikke om det her er bedre end så mange andre steder men er det ikke værd at give en chance jeg syntes det i hver fald, jeg vil ikke sige at jeg føler mig desperat for at få en downline jeg som selvstændig i en del år oplevet hvor svært det kan være at skabe sig lige den model som passer til sig selv, for mig er det vigtigt at de værdier som jeg altid har haft i min forretning, bliver bibeholdt. Det er et fremmed land jeg er på vej ind i hvor en stor del f det jeg har mødt indtil videre gælder om at være en leder, men vi er jo alle sammen ledere, i hvert fald i vores eget liv men se lige på de her drenge de påstår at de har gjort det godt måske har de ret
Se ham her eller ham her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar